Skola och frisör

Är hemkommen från skolan nu. Har haft musik och rytmik idag på schemat. Det har vart skojs :O) Är helt slut i huvet bara nu. Känner mig rätt så pigg, inte alls som igår. Aldrig att jag brukar bli frisk så snabbt. Är lite hes i halsen stundtals nu och snörvlig men annars ingenting. Vart hos frisören i morse innan skolan med. Har bara klippt topparna som va välbehövligt. Men är så nojjig för att klippa dem, vill att mitt hår ska växa fortare så jag kan få lååångt hår . Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha svart hår eller ha tillbaka mitt röda eller om jag ska ha lila aktigt hår eller ja en massa mer alternativ. Måste bestämma mig och hålla fast vid det då jag inte kan mixtra en massa med håret för då slits det och måste klippas ännu mer. Trivs så jäkla bra med mitt svarta men saknar som sagt d röda...hm få se vad som blir. Ska ta en promenad med Älskling nu. Sen ska vi ta och laga lite mat.

 
Suddiga men d blev så gulliga :O)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du passar väldigt bra i ditt svarta. Finns det ingen nyans mellan svart och rött. Mörkbrun med röda inslag...hmmm finns det?

2008-01-29 @ 17:09:50
Postat av: Anna W

Tack så mycket :O) Hm kankse att det finns. Är det typ kastanjerött du menar då? För det har jag funderat på med lite brun rött sådär. Usch så himla svårt att bestämma sig hihi. Har du ingen blogg förresten igen?
Tycker jag du ska ha oxå :O)kram

2008-01-30 @ 23:39:11
URL: http://meadowlark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0