Skolan börjar på måndag

Är lite pirrig över skolan. Även om jag vet vad jag har att vänta mig. Det känns skönt för det blir lixom mjukstart för mig den här terminen. Är nyfiken på vad det blir för klass och om gruppen kommer vara lika rolig som min förra va. Trivdes jätte bra med mina förra gruppmedlemmar. Man kunde känna sig avslappnad med dom. Inte som min första grupp som var helt sjukt jobbig. Så tråkigt och ingen sa nånting knappt. När jag försökte lätta upp stämningen så tittade de på mig som om jag var dum i huvet typ haha. Plus att en ansåg sig vara ledaren i gruppen och skulle bestämma hela jävla tiden. Usch nej hoppas verkligen inte att jag hamnar i en sån grupp igen. Har tänkt att jag ska börja läsa lite i litteraturen. Det är det enda jag inte har så bra koll på för jag missade mestadels det när allt jobbigt hände. Vet ju i vilken ordning d kommer iaf :O) Få se om det verkligen händer dock den här helgen. Kommer antagligen sitta i sista minuten och läsa hela skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0