To do list

Höll på att bli galen igår natt. jag kunde inte sova så jag satt och redigerade gamla inlägg och försökte skapa en ordning här men sen mitt upp iallt så slutade bloggen fungera och kunde inte logga in. Blev så jäkla sur. Försökte logga in tusen ggr eller nåt i den stilen ;O)

Har en massa saker att göra nu. Massa trista praktiska saker. Vika tvätten, kontakta skolan, kontakta fucking komplett for miljonte gången, lämna kläder till min chef, diska, dammsuga igen (tack bebisar) , städa buren,  ta kort på min pappas soffa. Har bestämt mig för att sälja den för jag kommer aldrig klara av att använda den. Det är för jobbigt. Tror dock att jag får vänta med det tills imorgon för den är i vindsförrådet och jag vågar inte gå upp där själv. Älskling är nog ledig imorgon tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0