Ur ett passionerats fan's perspektiv :O)

Nu har jag fått det bekräftat officiellt iaf när Sarah Brightmans album kommer till Europa. Och tyvärr är det det senaste av dem alla, i mars! Hur ska jag kunna vänta så länge när många av de på forumet kan införskaffa albumet "Symphony" om typ två veckor. Jag har en speciell ritual när jag lyssnar på musik. Jag skulle kunna köpa det via internet där de importerar skivan men hela stämningen och känslan av att gå till en skivaffär och se albumet på hyllan och kunna hålla det i sina händer och sedan gå hem och lyssna ytterst fokuserat på varje låt utan några andra avbrott. Bara sittandes och lyssnandes. Det sistnämnda kan jag ju göra ändå men vill verkligen köpa den i butiken. Så tragiskt nog kommer jag most probably vänta till 14 mars. Det är ju inte så långt kvar ändå. Det som kommer va jobbigt är hur jag ska lyckas undvika alla diskussioner kring det på forumet. Jag kan ju lixåm inte, inte gå dit för då missar jag hur mycket som helst med uppdateringar kring turnen och allt annat som är livsviktigt för mig. Fan på gränsen större för mig än att andas hihi. Det viktigaste av allt att komma ihåg just nu är iaf att det är på gång. Inga fler falska datum utan nu är det på riktigt. Äntligen är det dags för nåt nytt med henne :O) Wiiii *happy* Tänk om ett år möjligtvis så väntar jag på att få se henne live igen tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0