Ynklig

Jag har varit sjuk i influensan ett bra tag nu :O/ Det började med halsont och värk i hela kroppen och efter det bröt det ut ordentligt med feber och frossa. Sedan har det varvats med feber och med svullnad i halsen, snuvig näsa plus att jag inte kunnat behålla maten vilket har bestått av tråkig soppa och min kära äppeljuice som jag bara måste ha när jag är sjuk. Plus konstant hosta. Lite segt har det vart iaf. Har haft så jävla tråkigt att jag t.o.m har saknat jobbet *nästan* Behöver ju pengarna men får iaf 80%. Idag är jag ledig så idag får jag inget tyvärr. På torsdag måste jag bara bli frisk. Går dit oavsett vilket hur jag än mår för då har det gått två veckor.

I och med att jag varit så rastlös, har inte ens kunnat njuta till fullo av vår Bilbo och gå promenader eller leka ordentligt med honom då jag bara sovit och hostat som en galning. Iaf så begav vi oss till IKEA idag för jag pallade inte att vara hemma nåt mer. Kände mig piggare med i eftermiddags.  Vi behövde en sänglåda till att förvara kläder i då vår garderob är helt full och omöjlig att hitta nåt i. Köpte även mitt efterlängtadde påslakan som jag velat ha i nästan ett år. Det dyraste påslakan jag någonsin köpt, men så himla fint. Det var iaf inte världens bästa move att åka iväg för jag hostar vid minsta ansträngning och det känns nästan som febern är på väg igen. Är så trött på att hosta. Vissa nätter har jag hostat konstant och det gör så himla ont :O( Stackars mig. Älskling har fått ta hand om mig ordentligt, stackarn. Jag är fan asjobbig när jag är sjuk.
Fick även köpt en sallasskål, en pajform, två glas och en kapsylöppnare. Vi har glömt att vi behöver en kapsylöppnare i ca 4 år och nu äntligen behöver vi inte öppna med bordskanten eller en kniv :O) Hurray!

Nu ska jag kika lite på internet och sen om jag orkar försöka montera den där sänglådan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0