Glädjen med att jobba

Åh shit va trött jag är. Hade tänkt att försöka hålla mig vaken idag men det lyckas jag inte med. Ska ta en tupplur nu en stund och sen bege mig iväg till parken och sola lite. Stackars Älskling har bränt sig halvt fördärvad sen vi hjälpte till att tvätta svärmors hus häromdagen så det blir ingen sol för honom. Jag klarade mig konstigt nog undan det.

För övrigt är jag redan nu dag 2 så jävla trött på jobbet eller mestadels min chef som är sjukt otrevlig. Blir galen på henne! Men det är bara att stå ut i några månader till... Än så länge börjar vi iaf kl 6 så lite "sovmorgon" har man ju fortfarande. Sen blir det kl 5 och 4..fan helt sanslöst. Måste fokusera på pengarna jag tjänar, nånstans är det värt hela det här skitjobbet trots allt. Särskilt när jag jobbar helger och igår på självaste nationaldagen. Massa OB :O)

Nu till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0