Ögonbryn

Nu har jag precis bokat in en ögonbrynspiercing den 25 juni. Har funderat på det ett tag och känner verkligen att jag vill göra det. Ska ha den på vänster sida så det blir symmetri med min näspiercing. Jag längtar! Skulle så gärna vilja göra den nu men får hålla i pengarna som vi ska spara.

Det har vart en tuff dag på jobbet som vanligt. Helst slut är jag. Men det är bara två dagar till att jobba och sen är jag ledig i två dagar! *lycka* Fick reda på att jag får två dagar ledigt trots allt och det är jag väldigt tacksam för. Trodde det bara skulle va 1 dag då Christoffer har haft det så nu ett bra tag. Fick även ledigt på vår bröllopsdag och dagen efter vilket känns väldigt bra. Vi har tänkt att vi ska ta en tur till Danmark med båten härifrån så vi gör något lite annorlunda. Det ska bli kul. Hoppas att det är fint väder då med.

Nu ska jag hälla i mig vatten, känner mig helt uttorkad. Sen ska jag iväg och sola i parken en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0