Uppdatering

Det var ett tag sen jag uppdaterade här i min kära blogg. Har inte orkat skriva och velar hit och dit om jag ska radera hela skiten :O) Ibland är det skönt att skriva av sig men det kan jag lika gärna göra privat..ahh ja vet inte

Vad har hänt sen sist då. Älskling har fyllt 26 år, jag har vart och sett på Sweeney Todd på göteborgs operan!!! Jag har varit ett troll och haft det skitkul på föreställningarna. Vill inte att det ska ta slut, men nu är skolan över för ett tag och på fredag börjar jag slita på liseberg igen. Så sjukt tråkigt men pengarna behövs. Ja det har säkerligen hänt en massa mer men kommer inte på nånting just nu. Jo vart och såg på korpen med tre klasskompisar. Den var väldigt skadad men otroligt bra.^^ Edgar Allen Poe var en skum man men väldigt intressant med. Gillade den läskiga stämningen och musiken bäst. Två av skådisarna såg ut som Loreali i Gilmore girls och Jack sparrow i Pirates of the Carribean på avstånd. Egentligen var de nog inte alls särskilt lika. Har även vart tvungen att klippa av 2,5 cm på håret för det va slitet :O/ Ingen annan märker det förutom jag dock tror jag. Christoffers dator har förresten crashat så vi tvingas dela på en dator för tillfället. Inte kul alls :O/ Vet inte riktigt när vi kommer kunna fixa den.

Annars har jag njutit så mycket som möjligt av solen. Idag har jag dock inte orkat göra nånting, bara varit hemma och lyssnat på musik och fantiserat om framtiden. Snart kommer Älskling hem och då ska vi tvätta. Så utomordentligt trevligt. Skulle egentligen ha vart iväg och lämnat in min vfu närvarorapport men har som sagt inte orkat gå ut, ville egentligen sola lite med men har inte orkat det heller. Något lat idag kan man väl säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0