Vår första resa

Nu är vi ett steg närmare vår efterlängtade resa med skattepengarna på banken :O) Åh vad jag längtar! Ska bli så underbart. Har aldrig varit nånstans förutom Danmark vilket inte direkt räknas som en ordentlig resa ^^
Antingen åker vi en vecka innan skolan börjar eller så blir det under en vfu tid som jag tar igen senare. Oavsett vilket så är det inte alltför lång tid kvar. Är så nervös för flyget bara. Tycker inte om att inte ha kontroll över min egen situation. Jag vet att alla säger samma sak att det sker fler olyckor på marken men I dont care! Med min tur händer säkert nånting hemskt :O/ Men ska försöka koppla bort min panik inför det och koncentrera mig på att äntligen få se nånting nytt och resa med Älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0