Att få va sig själv

Verkligen ingen bra dag! Vantrivs nåt otroligt på min VFU p.g.a att min handledare  är så olik mig som det bara går. Vi har helt olika sätt att se på lärandet och skulle inte vilja ha hennes sätt som pedagog. Hon förstår inte mig som person alls utan verkar vilja att jag ska anamma hela hennes arbetssätt. Orkar inte skriva om det egentligen, det är så himla mycket som jag är arg över när det gäller henne.  Har redan pratat av mig hos älsklingen. Jag har vart så jäkla arg och är fortfarande men börjar bli lugnare nu iaf. Som tur är så är det sista dagen imorgon och sen är inte nästa period förrän i april tror jag och efter det ska jag byta område!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0