Bebis+vi

Åh jag drömde i natt om vårt "framtida" barn. En liten kille som va en jätte go och tjock bebis. Hm undrar om han kommer se ut så eller om jag får en pojke...om vi nu skaffar barn förstås.Vad läskigt om det vore så :O) Han va jävligt tung å bära på iaf.  Diskuterade barn med min handledare igår på VFU:n. Tror det är därför jag drömde det här. Jag ändrar mig konstant kring det här. Oftast vill jag inte men just nu efter den här drömmen vill jag jätte mycket :O) Aja det lär väl ändras snart igen när jag ser en skrikig och jobbig unge på stan eller nåt. Kommer även ihåg att vi hade glömt att köpa en massa grejer t.e.x blöjor, ytterkläder och ja en massa grejer. Glömde även att mata honom ibland..haha kanske snarare en dröm om att jag verkligen inte borde skaffa barn :O) Tjatade även om att han skulle heta "Rain" Tror inte jags kulle vilja det i verkligheten :O) Mitt andra förslag när Christoffer vägrade var !Ville som i "Ville Valo" :O) Är ännu mindre chans att dte skulle hända om Älsklingenf ick bestämma. Jag tycker dock att det är väldigt passande :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0