Blä för snö!

Blev så jäkla chockad i morse när allt var helt vitt. Trodde jag såg i syne men tyvärr så var det alldeles sant :O/ Inte nog med snön så blåser det sjukt mycket så all kyla och snö blåser mitt ansikte till is. Sen har jag även stukat min arm på nåt sätt. Hela natten värkte det och krampade och det känns typ som om jag skulle hålla uppe armen och
aldrig få vila den fastän att jag vilar den. Nu på VFU:n så märkte jag att den är helt svullen och lite röd. Det skumma är bara att jag inte har en aning om hur jag har fått det här. Om det ens är en stukning. Det återstår att se. Enda positiva med kylan är att vi har njutit av varm oboy nu när jag kom hem och färska frallor. Always look on the bright side of life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0