försov mig

Donnas öga ser så mycket bättre ut. Redan igår märkte man en stor skillnad plus att hon är pigg i övrigt. Är så lättad. stackarn är dock inte sräskilt förtjust i de där dropparna. Varje gång man ska ta upp henne gnäller och och efter hon fått droppen i ögat klagar hon en stund. Min lilla bebis. Det står att man ska göra det 4-6ggr per dag men vi håller oss till 4. Är svårt att hinna med 6 ggr och vår veterinär sa oxå att det det räcker gott och väl med 4. Bara 7 dagar kvar nu iaf. Sen är det återbesök för att se om hon mår helt bra.

För övrigt har jag precis tränat 45 minuter på crosstrainern och styrketränat mitt mitt kära pass. obbigt var det för jag har träningsvärk från igår så jag är helt stel som en pinne och öm. Men jag gillar d iofs. Då känns det som om jag har varit duktig :O)
Vart så dum för jag försov mig i morse så jag missade min enda lektion vilket var gitarr :O( Ville verkligen gå på det. Nu blir det till att öva extra mycket hemma så jag inte blir efter. Ska höra med en av klasskompisarna vilka ackord dom fick lära sig.

Nu ska vi iväg och köpa mjölk och bröd för det va slut. Älskling har skola sen vid tretiden. Ska bara sminka mig nu och torka håret först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0