Pasion



Sarah Brightman och Fernando Lima på hennes konsert i Vienna som jag så sjukt mycket ville till men tyvärr inte kunde. Jätte många fans på forumet vart i publiken på denna speciella konsert. Jag hoppas fortfarande på att det ska bli en dvd av det men än så länge ska det tydligen bara visas på pbs kanaler runt om i världen. Överallt utom Sverige verkar det som hittills.Men skivan har ju inte heller släppts här ännu.  Ska tjata lite på SVT iaf. De har visat hennes konserter förr. Denna konsert är speciell mestadels p.g.a hennes nya låtar förstås men även att hon sjunger hela POTO. Hon brukar oftast bara göra en suite av den i vanliga fall. Jag vill se och höra det så sjukt mycket. Pretty please. Blev iaf så jäkla glad nu när jag hittade en låt från konserten på you tube iaf. Hoppas på fler hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0