Underbara helg

Haft en riktigt mysig dag. Älskling var ledig så vi kunde hitta på lite mer än vanligt. Tog en promenad in till stan och njöt av solen. Nästan så jag ville hoppa ner i vattnet i hamnen för det såg så härligt ut :O) Det blev en liten shoppingdag. Även lite fika på condeco. En skitgod mango smoothie som jag bara måste lära mig hur man gör. Helt gudomlig var den mumsemums. Annars har vi lagat mat för once och tittat på Gilmore girls och lekt med bebisarna. Nu ska vi spela lite wow. Vill inte att helgen ska ta slut :O(


 
Införskaffat mig myskläder/pyjamas, Sweeney Todds soundtrack. Blev helt överlycklig att den redan fanns att köpa. Två nagellack ett blått och ett lila och en bok med Emma Hamberg och förstås veckans nu, tragiskt nog. Försöker varenda gång att inte köpa den men skvallret har tagit kontrollen över min kropp :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0