En trevlig söndag minus pluggandet då

Yay jag vann stolen! Är så lycklig :O) Vart jäkligt nervös de sista minuterna ifall kanske den som också va sugen på den skulle lägga ett bud i sista sekunden. 400 kr fick jag den för :O) Har även lagt ett bud på en gammal gungstol som jag är den enda att lagt bud på. Om några minuter är den auktionen färdig så jag antar att jag får den också. Det va Christoffer som så gärna ville ha den. Han gillar gungstolar och ville ha en när han läser. Den påminner mig om när jag var liten för min släkt har en sån. Tror min syster har den nu. 100 kr för den iaf. Den kommer dock inte få plats i lägenheten så den får vi inte använda förrän vi har en större lägenhet.

Är precis hemkommen från middag hos svärmoren. Jätte gott var det och trevligt sällskap. Hans syster och hennes pojkvän var också med och hans mormor som faktiskt vart trevlig för en gångs skull. Hon tittar tydligen på high chaparall med Filip och Fredrik vilket var en liten chock för oss alla :O)Christoffer fick tre böcker av sin mamma som han önskat sig och ska få en till som inte hade kommit ännu.

Annars vart vi hos svärmors häst bland en massa insekter som jag inte är så förtjust i med tanke på min allergi. Tror jag klarade undan mig från myggen. Det märks inte av nåt iaf och om jag blivit biten hade jag sett helt missbildad ut vid det här laget ^^

Hästarna va fina iaf. Är lite halvrädd för hästar bara. Är inte van vid dessa stora djur. Två av dem gillade min väska väldigt mycket och nosade och slickade på den ett par ggr. Så fina var de :O)

   
Älskling har sån bra hand med hästarna. Det märks verkligen att han jobbar med det.
Jag ser för övrigt gravid ut på bilderna men det är faktiskt min slappa klänning som blåser upp så jag ser större ut än vad jag är :O/

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad fina hästarna var. Jag är ingen hästmänniska men att klappa lite försiktigt går ju =) Jag håller tummarna för att gungstolen blir er. Jag älskar gungstolar och precis som för dig så påminner det mig om barndomen. Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-05-12 @ 15:51:27
URL: http://emelille.blogg.se
Postat av: Johanna

Kul att du vann auktionen ! Grattis

2008-05-28 @ 23:46:39
URL: http://mizzjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0