Fullt upp

Åh det är mycket att göra de kommande dagarna/veckorna. Jag kommer knappt va hemma nåt denna veckan. När jag väl är hemma så kommer jag ha mycket att pyssla med.  Jag måste få färdigt min konstpärm, vi har hur mycket som helst att skriva och skapa där och den ska vara helt färdig på tisdag nästa vecka. Plus att vi har två böcker til nästa vecka med. Vi ska även ha en redovisning på måndag där man ska prata oavbrutet i 10 minuter. Vi ska öva på vår berättande form. Vi har även två andra redovisningar. På torsdag ska vi förbereda för klassfesten på fredag. Jag ska även ta igen en dag på VFU:n på torsdag så på kvällen ska jag till en klasskompis och baka och laga mat så där ryker den dagen. Sen på fredag har vi skola till tre då vi ska ha lärt oss våra repliker till våra fem föreställningar om ca 2 veckor. Då jag är med i scenografin också så ska vi på nåt sätt bygga upp en portal ^^ Plus kulisser vilket kommer bli nästa veckas projekt. Sen blir det att skynda sig hem och göra i ordning sig då klassfesten börjar kl 6. På lördag kan jag pusta ut något iaf förutom att ska öva på allt som, ja ska övas på och ,ja allt av det jag redan berättat om. På söndag är vi bortbjudna på middag hos svärmor då vi ska fira Christoffer. Sen måste jag även planera för Älsklingen som fyller år på måndag så det blir en perfekt dag. Nämnde jag att jag slutar sent typ varje dag med. Blää varför ska allt komma på samma gång. Det är iaf bestämt nu att jag ska vara troll i vår fina pjäs plus röst till handdocka. Allt vi pysslar med är skitkul men känner mig helt död redan nu. Börjar "nästan" se fram emot att städa på Liseberg nu...Då har man iaf frihet efter man jobbat färdigt.

Idag har vi haft bild hela dagen. Vi jobbade montage och collage. Skitkul va det! Kommer speciellt pyssla med mosaik igen för det va himla kul. Man river ut en massa olika liknande färgskalor från gamla tidningar och bildar ett nytt föremål eller människa eller vad man nu vill. Fick mycket beröm för min klänning som jag gjorde :O) Önska bara att jag kunde sy. Men man kan jua lltid låta nån sy upp den nån gång i framtiden :O)


Nu ska jag äta lite snabbt och spela lite wow för att slappna av sen får jag försöka göra färdigt bildens grejsemojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0