Min långa ledighet :)

Åh vad skönt det är att va ledig. Vill inte att det ska ta slut. Inte för att jag gjort nåt särskilt, men det är just det som jag älskar, att inte behöva göra ett skit. Kunna äta frukost utan att stressa, fixa och dona i lägenheten. Har tvättat ett av våra fönster t.o.m, iofs det enklaste av dem, de andra vet jag inte hur vi ska lyckas få rena.  Har även tittat på Days of our lives haha och Oprah vilket jag aldrig skulle kunna annars. Hade tänkt att hälsa på mamma egentligen men vi båda kände att vädret inte va så himla roligt och att jag istället kommer när vi kan göra nåt annat än att bara sitta hemma och uggla. Fast just nu är det fint väder här iofs..lite regn i luften känns det som dock..aja.Vart ute på en promenad förut iaf. Har även fixat pappas deklaration. Satt och köade i nån timma på skatteverket. Det är jätte jobbigt att behöva sköta allt sånt praktiskt med pappa. Vill inte bli påmind om det mer än vad jag tänker på det på egen hand. Känns helt sjukt och ofattbart. Men vad ska man göra åt d.. 

Till något mer positivt. Måste visa en försenad födelsedags present som jag fick igår av min svärmor.  

 

Är helt kär i dem!  Vill ju inte att det ska bli fint väder nu ju ^^ Fick även jätte härliga strumpor och påsen jag fick det hela i hade jag blivit lika glad för endast den :O)

 

Har för övrigt hittat världen fina cykel idag i en butik på Vallgatan i Göteborg. Fatta att jag ska ha den. Måste börja spara till den. Den kostar ca 4500 och har Hello Kitty motiv eller Paul Franks. Har inte bestämt vilken ännu men jag kommer ju ha tid på mig tills jag har råd med den :O/  Problemet är att jag vill ju ha en nu och cykla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0