Slappt

Sådär ja nu har jag köpt färdigt Älsklingens presenter. Känns bra. Skulle dock vilja ge ännu mer men det finns inte utrymme för det tyvärr :O/

Det är en riktigt härlig dag idag. Vi hade musikverkstad och dans idag i skolan. Sen gick jag en lång promenad  från skolan till hem till oss. Så himla härligt att gå på götaälvsbron och titta ut över hamnen när det är så här fint väder.

Har slappat nu ett tag och ska sätta igång med mina skolarbeten strax. Hade tänkt att sätta mig i parken men solkrämen är slut och vill helst inte bli röd som en tomat. Orkar inte gå och köpa nån ny heller. Som sagt jag är väldigt slapp för tillfället. Väntar på att älskling ska komma hem från jobbet. Det ska bli så kul att ge hans födelsedagspresenter på måndag :O)

Ska njuta av lite musik till innan jag börjar med pluggandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0