Tatuering

Har planerat för att tatuera mig en längre tid nu. Tre års tänkande ca och förra vintern var det meningen att vi skulle ha gjort slag i saken men vi köpte för mycket julklappar till varandra ^^ Den här hösten eller vintern ska det iaf bli av. Bara längtar!
Jag kommer iaf tatuera in min älskade förebild Sarah Brightman. Chockerande jag vet ;O) Älskling ska tatuera in Zidane.
De fotona jag funderat på och som jag inte riktigt kan bestämma mig kring är iaf dessa.

 Denna lutar det mest mot   Men även den här..Åh vad svårt!

     De flesta är från tiden från "Dive eran"  Men jag gillar även de här två jätte mycket
 

Jag har lite att klura på. Dock känns nån av de tre första som de jag helst vill ha på min vänstra arm. Den ska sitta precis nedanför axeln och vill gärna ha nån text nedanför bilden. Vad vet jag inte ännu. Ser fram emot det här så mycket :O)

Nu tillbaka till läxorna. Ska iväg vid fyra till svärmor och fira Älskling. Känner mig något stressad och ändå så dagdrömmer jag om allt annat än det som jag behöver göra^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0