modig idag

En lång dag. Började nio och kom hem för en timma sen ungefär. Anledningen till det sena är att jag och en kompis väntade på att sjunga upp på en kör. En väldigt seriös kör så jag vart livrädd. Men jag vågade! Hade först tänkt bara följa med som moraliskt stöd men sen när jag ändå satt där och vänta med resten så tänkte jag: kan ju lika gärna sjunga upp nu med och få det överstökat. Oavsett om jag kommer med eller inte är jags tolt över att jag våga! tihi. Gick bra med att sjunga skalorna, klarade av det högsta vilket gjorde mig själv förvånad :O) LÅten jag sjöng var uti vår hage och det gick fint, det som jag är mest osäker på är när jag skulle sjunga en låt jag aldrig hört förut och jags kulle följa den med noter vilket jag verkligen inte kan. Hänger bara med på gehör och i coh med att jag inte kunde den plus att jag vart spänd över att sjunga upp gick det mindre bra :O) Få se hur det går. Vi ska få veta om vi kommer med antingen ikväll eller imorgon. Min klasskompis upplevde samma som mig. Hon kan heller inte sjunga av noter. Vet andra som är med i denna kör som inte kan det heller så får la hoppas de inte är så hårda mot oss då heller. Är iaf riktigt glad över att jag gjorde det. Älskar att sjunga och den känslan av frihet som jag får när jag sjunger är helt underbar . Allt känns liksom fulländat när jag får sjunga. Låter jäkligt klyshigt men så är det. Har iaf slappt på spärrarna lite och fått en sparl i baken att lägga ut en annons på vendolin om inte det här går vägen.

Nu ska vi fira lite med att hyra film :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0