Velighet

Nu har skolan börjat igen och jag är så lycklig över detta. Äntligen slipper jag Liseberg! Har vart i skolan i tre dar då jag missade två när jag vart på Mallorca. Det är kul att träffa klasskompisarna och använda kreativiteten mer än vanligt.

Ikväll var det tänkt att jag skulle prova på afrikansk dans men just nu är jag så sjukt seg i huvet och lat att jag inte vet om jag orkar. Vad tråkig jag är... Det börjar vid sju så jag har ju tid att vila upp mig. Anledningen till att jag tvivlar är att jag vill så himla mycket denna terminen och allt kostar både tid och pengar och om jag går på denna gratis provning kommer jag inte kunna motstå det. Kostar 1100 för tio ggr. Funderar på att vänta med det till nästa termin istället när jag inte kommer ha nåt skapande ämne i skolan. Åh vad jobbigt. Min klasskompis ska gå denna terminen och då är det ju nån jag känner som är där med. Gud va svårt. Jag är så jäkla velig och nu måste jag verkligen bestämma mig , senast om åtminstonde två timmar.

Nu ska jag fortsätta göra för och emot argument i mitt huvud ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0