Beställt nya marsvinsbon

Har precis beställt nya bon till gummorna från en sida på internet som heter djurbiten.  De hade mycket bra grejer :) Hoppas att det kommer snart. Har inte vågat använda husen som vi haft då jag är rädd att det var därför Donna skadade sig. Har även beställt tre st nya sängar så vi har 6 st istället. När de ena tvättas så behöver vi inte vänta på att de ska torka och gummorna kan komma ut och använda de andra :)

Hur underbart är inte det här tältet då som jag beställt.   Har en känsla av att de kommer tjafsa om det.

Här är ett hus utan fönster som jag beställde.  Blev så glad när jag hittade det.  Är jättesvårt att hitta utan fönster vilket är dumt med tanke på att det är ett vanligt sätt marsvin skadar sig på, att de försöker gå igenom det trånga utrymmet och fastnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0