Flitig

Flitig är ett väldigt fult ord rent estetisk, iaf. Jag har varit väldigt flitig. Jobbat idag och där har jag ju självfallet städat, men det är inte slut på det roliga för även när jag kommit hem fick jag ett infall och dammsög, diskade, torkade av bord och grejer, plockade bort saker som inte ska stå framme egentligen. Nu har jag precis städat "skrivbordet" på datorn med. Vet inte vad som är fel på mig idag faktiskt ^^ Har inte ens sovit när jag kommit hem. Är fortfarande pigg trots all denna flitighet. Älskling har också varit flitig han. Har bakat väldigt goda scones till oss :O)

Gårdagens vernissage gick fint. är jätte nöjd med mina foton! :O) och har fått välfigt bra kritik på dem med (Yay!) Dock vart jag jävligt trött efter jobbet och det påverkade vernissagen väldigt mycket för jag gick omkring där som en zombie och åkte hem tidigare än jag borde och låg istället och glodde på "how I met your mother" med älskling i sängen och åt skräpmat. Väldigt mysigt men kan verka skumt när jag klätt upp mig och allt. Jag tyckte faktiskt att det var väldigt jobbigt att se när folk tittade på mina foton. Jag ville låta dem göra det utan min närvaro och inte se hur de tittade. Vissa tittade alldeles för hastigt! :O/ Många tittade på ett "perfekt" sätt men såna saker minns aldrig jag utan retar mig på allt negativt istället. Jag trodde att jag skulle ha skitkul men förstod när jag väl var på plats att jag var färdig med mitt projekt och vill nu fortästta med något nytt utan att behöva veta vad andra tycker oavsett om det är positivt eller negativt. Har iaf fått en jäkla inspiration att fortsätta med detta! Önskar att kursen inte ska ta slut men ska hålla kontakten med folk och fortsätta privat med analogt fotografi. Är verkligen frälst!

    

Nu ska vi snart gå ut en promenad med Bilbo. Även kika lite på kulturkalaset om vi orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0