ingen choklad

Kappan är reserverad till mig! Så glad för det!

Jag har överlevt dagen , finns inte så mycket val, bajs är inget alternativ ^^ Men jag har faktiskt inget sug efter choklad än så länge. Just nu associerar jag det med något annat så det funkar riktigt bra. Jag har ordentlig träningsvärk däremot men det går ju över snart. Känner mig motiverad fortfarande och imorgon bitti ska jag köra boxaerobicen tänkte jag.

Ska snart sova, jag ska vakta utställningen imorgon så behöver vara pigg speciellt om jag ska hinna träna innan. Hoppas det blir trevligt iaf att vakta. Undra om det kommer vara många som går dit. Det hade varit besöksrekord på själva vernissagen.   

Nä så mycket mer än så har jag inte på hjärtat. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0