Mår lite illa

Har precis tränat pilates med min gymboll men kunde inte göra färdigt hela passet för jag började må jätte illa. Gör det fortfarande :O/ Hoppas att det går över snart. Jag åt en sen frukost idag så ska nog helst göra det på tom mage tror jag.
Det får bli en lite längre promenad istället.

Har gått ner 2 kg faktiskt! Kan mycket väl vara vätska men jag är glad ändå. Känner mig lättare i kroppen när jag inte ätit choklad. Märker väldig skillnad för jag brukar ha så ont i magen och svullen mage när jag ätit onyttigt och det har jag inte nu, förutom illamåendet nu då men som sagt tror det har med frukosten att göra. Tränings motivationen håller i sig iaf!

Donna är pigg och glad och vi märkte igår att hennes tänder redan har börjat växa! Så glad för det. Vi har fått höra och läst, att det skulle kunna ta flera månader men det känns inte som om det kommer ta så lång tid. Idag är sista dagen som vi ger henne smärtstillande också så hoppas hon inte har ont något mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0