Myskväll

Åh jag och Älskling har precis tittat på Moulin Rouge. Väldigt trevligt må jag säga.


Älskling har gått och lagt sig nu för han ska upp och jobba imorgon. Själv är jag ledig fram till fredag! Men jag kommer nog sova snart ändå, orkar sällan vara vaken särskilt länge nuförtiden. Ska ändå ut med Bilbo tidigt. Imorgon ska jag träna ordentligt för mina promenader idag blev inte så effektiva. Det är nackdelen med att känna så många där man bor för jag kan aldrig gå mina träningsrundor utan att träffa på en av hundvännerna. Alltid mysigt att prata men ibland vill jag inte gå en sådan stillsam promenad utan ha mer tempo. Aja istället för det så hade jag en trevlig diskussion angående bl.a genus,politik,hundressyr,djurrätt och pedagogik. Eva Lena är utbildad förskolslärare så vi har en hel del gemensamt att diskutera :)

Nu ska jag kika vidare på internet sedan är det läggdags för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0