Nackdelen med att vara ledig

Idag har jag fotat det sista. Nu hoppas jag verkligen att jag inte sabbar allt imorgon när jag ska framkalla mina negativ :/ Är jätte nervös för det! Jag har gjort det själv men då har jag haft stöd av läraren där som påmint mig om eventuella detaljer. Jag kommer verkligen få springa ut och in för att läsa på om framkallningsprocessen i jämna mellanrum när el. om jag glömmer av mig. Snälla att jag inte fördärvar alla mina foton! Utställningen är den 15 augusti så har inte direkt tid för att ta om alla foton. Jag har inte kunnat slappna av alls idag och gått och oroat mig inför det. Hoppas att det är några andra elever där med så vi kan hjälpas åt, men det är säkert bara jag som är ute i sista stunden. Ska ha kritikklass på måndag och då måste jag ha några fler foton än de jag har färdiga så jag vet vad jag behöver tänka på inför utställningen. Rätta till eventuella "fel". 

Ska även jobba imorgon på liseberg. Är av någon skum anledning glad över det. Jag ser fram emot att jobba och tjäna lite mer pengar.  Känner att när jag har för lite fasta rutiner så blir jag deppig. Tänker för mycket dumma tankar och blir så passiv. Behöver ha lite att göra för att inte tappa motivationen. Vill dock inte ha alltför mycket att göra för den delen heller för då blir jag deppig över det. Nu när det varit mycket självständigt arbete i fotografikursen så blir jag sådär slapp och tänker att jag har massor av tid över, sen sitter jag här lite mer än en dag kvar och har hur mycket som helst kvar att göra. Kommer verkligen behöva vara i mörkrummet hela dagen, kanske t.o.m över natten om jag har otur. Efter fem timmars städande kommer jag inte vara alltför pigg på att stå där ,men men nu får jag helt enkelt ta det. Får skylla mig själv ^^

Nu ska vi snart gå ut med Bilbo. Se ett avsnitt av "How I met your mother" och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0