Sista utställningsdagen

Idag plockades utställningen ner. Det kändes lite ledsamt. Jag vart försenad med 40 minuter med så hann inte säga hej då till alla. De flesta vart redan färdiga och iväg när jag kommit dit. Jag hoppas vi blir ett gäng som har ett mörkrum ihop iaf så att man håller kontakten på så vis.

Donna har varit rätt så pigg idag och hon fick vara ute tillsammans med de andra idag och även hon studsade runt på mattan i vardagsrummet en stund :) Hon har kunnat äta så länge det är små bitar och hon har god aptit så det är skönt. Hon vart väl inte särskilt nöjd med att behöva få smärtstillande. Hon smaskade och hade sig och grimariserade och tyckte verkligen inte att det smakade gott. Men hon fick en liten gurkbit som belöning och då blev hon nöjd igen.
Jag är fortfarande orolig men jag har börjat slappna av lite mer nu. Är paranoid i vanliga fall så när nåt sånt här händer blir jag verkligen inte bättre :O/

Nu ska vi ut med Bilbogubben och sen glo på någon film utan choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0