Tiden går fort ibland

Det blev ingen pilates och ingen Tinis heller. Tiden räckte inte till. Vet inte vart dagen försvann. vi vart till stan väldigt länge. Har inte kunnat shoppa på det viset på hela året känns det som. Det blev en hel del filmer, mitt kära indigo (där jag köpte en taklampa, tre lotuslyktor, örhängen och en liten tygpåse som jag ska ha min mobil i tänkte jag för jag är väldigt careless med den), böcker,ps3 spel, lite olika produkter från body shop bl.a en foundation som jag köpte fel nr på, Har alltid den ljusaste och tänkte fel med numret då det inte fanns en nr 1 där antog jag att det var nr 2 som jag brukar ha. Tur att jag såg det innan jag bröt upp förpackningen. Ska in och byta det imorgon eller på torsdag. Är bara lite rädd att den har utgått ur sortimentet  men det kan den väl inte ha gjort.

Kom även på idag att vi inte har avmaskat Bilbo alls det här året. Jag hade fått för mig att man bara ska göra det en gång per år men tydligen är det två ggr. Nu har vi iaf köpt hem det och Bilbo har fått första tabletten i sig. Han ska få två till. Hoppas att det inte gör nåt att vi glömt det första halvåret. Han har inte visat några symptom på att han har mask iaf så det borde inte vara någon fara.

Nu ska jag betala min kappa som jag reserverat. Hoppas jag får den snart och att jag blir nöjd :O)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0