Tillfreds

Just nu mår jag himla bra, känner mig liksom tillfreds. Inte en vanlig känsla då jag oftast är deprimerad på det mesta i världen ^^

Jag har tränat duktigt idag också! Boxaerobic plus styrketränat. Älskling och jag har gått en lång kvällspromenad med och bara haft det allmänt mysigt nu ikväll. Bilbo och jag har varit på besök i Frölunda där Bebbe med matte och husse bor. De hade väldans kul och sprang runt som galningar under hela tiden vi vart där. Endast några få korta pauser där de hämtade andan. Annars har det egetnligen inte hänt så väldans mycket mer. Känns skönt att lönen kommer imorgon. Då ska jag gå till indigo! Har inte handlat där på evigheter. Det är min absoluta favoritaffär och det ska bli så roligt att vara där och njuta av alla fina saker plus att det doftar så speciellt där inne. Om man köpt något så följer den doften med hem och om man någonsin varit på Indigo så vet folk att det kommer därifrån bara pga doften.

Appropå dofter eller snarare lukter. Det luktar otroligt äckligt i vårt sovrum just nu och vi har ingen aning om varför. Vi har gått och sniffat omkring här men hittar ingenting. När man har en liten vovve finns det alltid en möjlighet att han har gjort nåt äckligt nånstans, men vi hittar ingenting plus att det är nästan ett år sedan en sådan olycka skedde här. Det luktar verkligen svagt av ruttet ägg eller nåt i den stilen, och nej ingen av oss har släppt sig. En fis håller inte i sig så här länge heller. Jaja mysteriet fortsätter...tror dock att det kommer utfifrån möjligtvis.

Åh jag längtar till den 1 september för då ska jag klippa mig och få färgat håret chokladbrunt eller nåt i den stilen. Ska bli så skönt att ha mer åt sin egna hårfärg och slippa den tråkiga utväxten. Tänk att det ska ta så lång tid tills jag inser att min egna hårfärg är fin. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog dock tröttna på det bruna efter en månad igen och fortsätta med mitt eviga velande om jag ska ha svart, rött eller helt plötsligt blondera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0