Sömn och saker

Jag somnade kl halv åtta i går kväll och har sovit fram till halv nio! Helt galet mycket men väldigt skönt :) Hade mensvärk och kramp hela dagen igår så förstår nånstans varför jag sovit så mycket. Plus att vi hade godisfrossa. Inte så bra :/

Jag gjorde något dumt igår (eller jag var inte helt ensam om det). Köpte lite saker som blev lite dyrt.. Funderar på att lämna tillbaka nåt av det. Köpte adidas lila träningsbyxor men de är verkligen menade för mig! Skulle köpa wct-jackan också men fanns inte i min storlek som tur va egentligen. 


 
 Köpte även ett par skor som också är helt perfekta för mig i manchester tyg i conversemodell plus att dom är lila! Hjälp jag är inte så här materialistisk egentligen men när hela världen helt plötsligt har lila som favoritfärg så får jag se det som positivt istället och köpa på mig nu när det väl säljs i den färgen. (som egentligen stör mig väldigt mycket att det är så jävla trendigt, för det är min färg!^^). Köpte en pilatesboll med för har saknat pilates jätte mycket. Fick med en dvd så jag håller tummarna för att den är bra. Älskling köpte nya skor han med.

Nu ska jag äta frukost och gå ut i det fina vädret lite senare på långpromenad med Bilbogubben och Älskling. Det är hans sista lediga dag denna veckan och jag har bara torsdag i skolan att vakta utställningen. Väldigt skön vecka innan nästa kurs börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0