Det var de pengarna

Usch har precis betalat våra räkningar och känner mig smått deppig. Pengarna försvinner så fort :( Kommer behöva boka om min frisörtid till nästa månad istället för har inte råd med det nu. Möjligtvis att jag kan färga det själv för att slippa mitt rödblektahår som är mer orange än rött ^^ Vill så gärna ha det chokladbrunt nu

Helgen har för övrigt varit otroligt skön. Har tagit det lugnt och gjort det jag tycker bäst om att göra. Träningen har dock inte varit närvarande alls, förutom promenader då. Imorgon blir det till att träna boxaerobic plus styrketräning. Veckan som kommer ska jag träna 6 dagar har jag bestämt mig för nu. Varva boxaerobic med pilates.

Just nu är jag inte alls trött. Är ledig imorgon med men skulle behöva sova tidigare så att inte hela dygnsrytmen blir fel. Älskling sover, han börjar kl 6 imorgon. Han har en timmes sovmorgon! haha, helt sjukt att kalla det sovmorgon men ändå. Det som är jobbigt med att inte somna samtidigt är att jag verkligen inte somnar när Älskling har börjat snarka. Han är så jäkla jobbig när han sätter igång. Jag puttar på honom och har mig men det hjälper bara för en halv minut och sen börjar han om igen.

Åh förresten om jag inte nämnt det så har min underbart vackra sammetskappa kommit! Är så nöjd med den! :O) Jag kommer nog ha på mig den vid finare tillfällen, typ när jag ska gå på teater eller liknande. Iaf inte när jag är ute med Bilbo på långpromenader. Man får räkna med att få på sig slem, jord, skvätt efter att någon av de andra hundarna ruskar av sig vatten från dammen som de badat i.

Det som är himla typiskt nu när pengarna är slut och jag redan spenderat tillräckligt är att jag hittat en regnjacka på gudrun sjöden som är hel underbar! Plus att jag har 20% rabatt där nu för en tid. Men men får hoppas att den finns kvar ett bra tag till och kankse även reas. Det är den svarta som jag vill ha. Vill egentligen köpa fler saker där, men bort med de tankarna nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0