Besiktning och min namnsdag

Nu är besiktningen avklarad.  Det vart inga problem alls förutom att vi har satt upp en spik på ytterdörren. Det får man tydligen inte göra. Men vi ska bara täcka det lite med färg. Jag hoppas att det förblir problemfritt sen efter att alla möbler är utflyttade. Vågar inte hoppas helt ännu för det kan ju dyka upp nånting.

Förutom det så är det min namnsdag idag :) Fick ett kort av min mamma med en söt vovve på och en peng, vilket är väldigt uppskattat! Kommer dock inte göra nåt kul för dem utan spara till räkningar istället. Väldigt vuxet av mig. Älskling överaskade mig med belgisk choklad minsann. En sån där dyr påse med fina praliner som jag alltid bara kikat på men aldrig tyckt varit värt att köpa men som är perfekt att få som present :) Mumsigt ska det bli, om jag vågar äta upp dem. Ska titta på dem ett litet tag till.

Vi får vänta med kontraktskrivning till imorgon för hon som vi ska kontakta har inte telefontid nu. Är så pirrigt. Vill fixa det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0