Fredagkväll och idol

Trist att Tove åkte men samtidigt så är jag riktigt glad att Calle är kvar. Det är första året då jag faktiskt tycker att artisterna är bra på riktigt och att det är riktigt tufft att välja vem man ska heja på. Juryn hade dock valt riktigt dåliga låtar till Tove tycker jag...vet inte riktigt hur de tänkte

Annars så lyssnar jag på "heartkiller" med HIM för ja vad det kan det vara...50 miljonte gången idag ^^ Måste ju variera mig från Sarah Brightman's nya singel "Done" hihi

Ska snart kika på en julfilm och äta glass och inte vilken glass som helst utan kära Ben och Jerrys. Ska testa en ny smak idag med vanilj och chokladglass med macademianötter i. Mumsigt tror jag nog det kommer vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0