Klarvaken med inredning på hjärnan

Kan inte sova. Är fortfarande inte helt frisk och vet inte om jag kommer bli värre eller om det är det här som gäller. Jag har vilat en massa på dagtid därav är jag klarvaken nu. Stackars Älskling verkar ha fått samma förkylning som mig. Så vi sitter och tycker synd om oss själva och varandra konstant ^^

Imorgon ska vår lägenhet besiktas. Hoppas det går fint. Jag längtar så mycket till flytten. Ser fram emot att inreda en helt ny lägenhet. Ska bli så kul. Mitt nya intresse är att titta på blocket och försöka hitta billiga och coola möbler. Kan sitta där i evigheter utan att tröttna. Är på jakt efter en skänk och ett till skrivbord som påminner om det vi köpte för ett tag sedan. Även olika lampor.

Just nu hoppas jag på att den här skänken finns kvar!
  
Kostar bara 300kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0