Konserter

2010 kommer att bli ett mycket mer underhållande år än 2009 när det kommer till konserter. Redan nu har flera artister annonserat turnédatum här i Sverige bl.a:

*Gregorian (inget exakt datum bestämt)
*Leave's eyes 10 april!
*Andrea Bocelli 11 april, min födelsedag! Dock kankse han kommer till gbg ett annat datum som jag hellre går på
*H.I.M nån gång under året också
Förhoppningsvis Sarah Brightman också!

Ser fram emot dessa jätte mycket och jag ska minsann gå på dem alla. Är besviken att jag skippade Delain idag/igår faktiskt, men de skulle bara vara förband och jag känner inte till the mainact tillräckligt för att vilja gå och betala för några låtar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0