På väg att bli sjuk?

Känner mig krasslig idag. Vaknade med halsont och snuva. Känner mig konstig i huvudet också. Få se om det utvecklas till nåt mer. Stannar hemma från skolan idag..igen... Jag har totalt tappat motivationen. Orkar inte studera matte. Oavsett hur fint allt låter rent pedagogiskt så köper jag det tyvärr inte. Kommer aldrig undervisa i matte. Är irriterad över att det är obligatoriskt att läsa. Rent förnuftigt förstår jag varför men min relation till matte är riktigt dålig. Jag får så otroligt dåligt självförtroende och vill bara ge upp skiten.

Ska ta och lägga mig och vila lite nu och försöka koppla bort allting som jag ständigt tänker på. Bort med tankar om vår dåliga ekonomi, tentor, matematik och sjukdomar. Ska försöka fokusera på mer trevliga tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0