Produktiv

På senaste tiden har jag vänt på dygnet ordentligt. Inatt är det samma sak som gäller. Dock är det en betydligt mer produktiv natt än vad de flesta andra har varit. Jag har skrivit färdigt alla julkort, rensat på mitt proppfulla skrivbord på datorn, noga läst igenom en av mina hemtentor som blev utdelad idag. Har t.o.m för första gången någonsin börjat skriva på den samma dag! Har redan skrivit nästan en sida var på både frågorna så det är bara att hitta bra referenser och skriva lite mer utförligt och sen har jag en tenta mindre att oroa mig för. Riktigt nöjd med mig själv! Skulle vara himla skönt att ha den ur världen innan jul så har jag bara essän och salstentan att tänka på efter jul. Har även fältuppgift 3 kvar på matten som jag tänker sätta mig med imorgon. Alla dessa fyra uppgifter ska vara inne i januari så skönt att ha mindre att tänka på. Vill kunna njuta av julen på riktigt och börja packa efter det är över. Inte så kul att börja packa nu och ha en massa flyttlådor överallt när det är jul och allt.

Under tiden jag gör allt detta produktiva lyssnar jag självklart på musikhjälpen! Skänk julklappspengarna till det här istället för att köpa en massa skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0