Skolk

Idag har jag både skolkat från matten och från musikvetenskapen. Jag orkade verkligen inte att ta mig till skolan. Istället sov jag ut ordentligt och har myst med älskling här hemma. Jag och Bilbo har gått vår dagliga tre promenad med gänget. Det var så himla mysigt väder idag. Alldeles magiskt var det uppe på berget. Såg ut som ett sagolandskap. Fick såna julkänslor bara för att det är kyligt ute.
Idag fick jag ta hand om Ante också som är min favorit! Han är så fin! Vill ta med mig honom hem! Kevin behövde lite avslastning idag då han hade 7 vovvar att hålla reda på.

 
Visst är de fina ihop!

Nu ska jag kika på adventskalendern och mysa i vår hårda soffa ^^ Ska faktiskt vara lite duktig också och läsa i kursböckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0