Trött

Återigen dålig kommunikation mellan VFU och skola. Jag var där idag för att göra en fältstudie. Inte någon sammanhängande tid alls utan en kort uppgift. Tyckte att jag var väldigt tydlig med detta men min handledare såg det som om att jag skulle vara där hela dagen och i slutet göra min uppgift. Blev så irriterad och sa till henne att då hade jag faktiskt kunna komma senare så jag hade kunnat plugga hemma. Men hon tyckte att det var bra att jag fick se vad de höll på med i övrigt...hm ja det hade det varit om jag skulle vara där en längre tid men med tanke på att jag inte ska träffa dem på över ett halvår igen så känns det lite meningslöst... *suck* VFU:n är inte hela en students värld, tro det eller ej!
Nu har jag ont i huvudet för att jag inte haft nån lunch med mig med tanke på att jag trodde jag skulle vara hemma igen efter en timme eller två! Blä! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0