Dagen som sådan

Förutom att jag avnjutit choklad idag så har det varit arbetsdag number 2 för mig. Imorgon är det bara 5 timmar kvar! Åh hoppas att ingen gjort nåt äckligt på nån toalett! Idag vart en riktigt svettig dag. Hade så jäkla ont i hela kroppen när jag kom hem. Älskling och jag gick och la oss på en gång. I vanliga fall orkar man hålla sig uppe en stund iaf men vi båda vart helt slut. Det var mysigt och svalt för det regnade och åskade utanför. Perfekt "sov väder" 

Annars har vi tagit det lugnt. gått promenader med Bilbo gubben. Haft myskväll med hämtmat och random program på tv:n som inte direkt gör en smartare.

En sak som vi just nu diskuterar är att skaffa oss en bebis till, dvs en vovve. Jag känner en som har en blandning mellan malteser och powder puff (långhårig) och medans jag gosade och blev kär i  en av dem, Muffin, så nämnde hon att den hon köpt Muffin av har en kull. Vi har tidigare tänkt att vi ska ha en till så Bilbo har sällskap. Speciellt när man är hemma och sitter och läser, sitter vid datorn, målar, eller bara slötittar tv så tror jag han skulle uppskatta nån som inte är helt fascinerad av att sitta still och stirra på olika artefakter :) Jag och Älskling har lite olika tankar kring detta och får se hur det blir. Har iaf tagit kontakt med uppfödaren och ska träffa dem den 27 juli. Då det är en blandras så talar priset mycket för. De är väldigt fina och mysiga i tempramentet. Men får se. Nackdelen är att det är en valp, det är mycket jobb! Vi får skjuta upp att resa iväg till hösten antagligen och det blir inte till att vara social med vänner.  Men fördelen är att det är en valp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0