Får inte somna

Överlevde även denna dag på jobbet ^^ Vart t.o.m en riktigt behaglig dag och kunde ta det lugnt och slapp svettas av stress.

Idag har vi bestämt att vi ska försöka att hålla oss vakna och istället lägga oss tidigt ikväll. Får se om vi lyckas med det. Älskling har redan sagt att han inte tror att han kommer klara av det fastän att det var hans förslag från början. Själv känner jag mig rätt så pigg fortfarande. Gäller bara att hålla igång och inte slappna av för mycket.

Så skönt med pengar för övrigt! Bara att kunna köpa frukost som smör och ost! Hade inget alls hemma så har fått gå hungrig på jobbet. Snodde dock en banan av lisebergpersonalen. Väldigt busigt av mig.

Ska färga håret igen har jag tänkt mig. Det röda har åter igen blivit urblekt och mer likt orange än illrött :/ Funderar faktiskt på att antingen ta tillbaks det svarta igen eller färga det brunt till att börja med. Rött vart inte så kul som jag trodde. Har haft det nu i ca 5 månader. Jag tröttnar så fort jämt, vilket inte är så bra för mitt hår. Trivdes faktiskt bättre i det svarta ändå och det håller mycket bättre. Ska åka in till stan senare och kika på färg så får jag se vad det blir.

Jag måste även kolla en bröllopspresent. Vi firar fyra år på torsdag nästa vecka. Det är tydligen fruktbröllop då :) Så skumma namn. Inte så lätt att hitta nåt förutom det mest obvious då, men känner inte riktigt för att ge frukt i bröllopspresent.

Nu ska jag fortsätta att försöka hålla mig vaken på något sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0