Fruktbröllop :)



Idag firar vi vår fjärde bröllopsdag! Självklart så ösregnar det som vanligt vid vår familjs stora högtider. Likadant var det på självaste bröllopet och andra högtider vi firat från min sida av familjen. Jag och mamma tror att det är mormor som visar sin närvaro.


Älskling gav mig en ring som jag tittat på förut! Är jätte glad för den. Den är vändbar så kan variera den med två olika stenar. Titta så fin :O)
  

Sen ska vi äta på en restaurang på en pir i hamnen. Har aldrig varit där förut för det är lite för dyrt för vardagligt ätande, men idag så ska vi fira lite extra :O) Brukar gå förbi där när vi går promenad och det verkar väldigt mysigt för man sitter och har utsikt över vattnet.

Nu ska jag göra iordning mig och kolla efter en present till Älskling medan han sover. Han har jobbat i morse och tagit ledigt imorgon så vi kan vara uppe länge istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0