Jobb och skola

1 dag kvar att jobba! Möjligtvis är det inte den sista beroende på om det finns plats för mig några helger till. Jag har väldigt blandade känslor kring detta. Förnuftet säger att extra pengar är trevligt men min kropp säger att jag vill vara ledig och pigg!

Har precis vaknat. Vi höll oss vakna igår och la oss tidigt men trots ordentligt med sömn så vart min kropp helt slut och "däckade"(säger man verkligen så) ändå.

Ska gå ut med Bilbo nu och vattna Saras blommor igen. Undra om hon kommer hem snart. 

Imorgon efter jobbet måste jag fota färdigt. Har skjutit upp det  och har inte många rullar färdiga. Kommer befinna mig i labbet hela dagarna nu sista tiden också. *hoppas hoppas det blir som jag föreställt mig i mitt huvud* Jobbar som vanligt bäst under press så får hoppas på att det funkar även nu.
Det är inte långt kvar till utställningen wiiii :)

Nu väntar Bilbo på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0