På klagohumör

Usch känner mig krasslig, ont i huvudet och i halsen och trött :/ Tror det är i brist på sömn.

Idag efter jobbet har vi varit nånstans på landet och firat Christoffers kusiner som båda fyller år. Väldigt god mat måste jag säga men vi skulle nog stannat hemma trots allt för kroppen säger ifrån.

Har egentligen ingenting intressant att skriva för tillfället. Ska kika lite på internet och få inspiration på lite förnyelse i lägenheten. Finns dock inte så jäkla mycket att göra med tanke på bristen av yta. Men ska försöka iaf att komma på nåt bra. Christoffer och jag har diskuterat lite smått att flytta in datorerna i vardagsrummet istället och ha gummorna i vårt sovrum. Få se. Spelar egentligen ingen roll, vill ha en ny lägenhet egentligen. Kan ju hoppas att vi kan få det snart här i närheten och en större.

När jag kikat färdigt blir det att kolla schemat. Är rädd att vi har lektion redan imorgon, men tror det är på tisdag, sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0