Skadad

Har verkligen redan blivit yrkesskadad då jag har varit vaken av mig själv sedan halv sex i morse. Då gick vi ändå och lade oss sent. Hade lika gärna kunnat jobba om det fanns tillfälle till det :)

Älskling och jag har kollat på Entourage(hans favoritserie) och legat och pratat i sängen. Nu har vi tänkt att gå och kolla om bageriet är öppet och köpa lite nybakad frukost *hoppas*

Väldigt skönt att jag inte ska åka iväg förräns i eftermiddag så jag ändå kan ta det lugnt idag. Måste in till stan lite innan och köpa kort till Lena och min syster. 

Lilla Bilbo har hostat skumt i morse. Hoppas att det inte är något farligt. Nu verkar han må bra iaf och är redo för at gå sin morgonpromenad. Ska bli gott med nybakat bröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0