Storstädning och lite annat

Dagen som sådan har varit att vi har storstädat här hemma.Väldigt vuxet av oss tycker jag. Vi har aldrig gjort det sen vi flyttat in här vilket är snart tre år sedan.  Det ser fortfarande helt för jävligt ut men är iaf på gång. Ändrat om i vardagsrummet lite med. Flyttat bokhyllorna och funderat på att ta bort dörren till vårt lilla förråd som vi har i lägenheten och ha gummorna där inne istället vilket gör att vi får mer plats. Det här gör mig galen att inte kunna ha mer fria ytor! För ett år sen tyckte jag det va jätte mysigt och miljövänligt och bra ^^

Bilbo och jag vart på tre promenaden idag. Vart ett tag sen. Vi var bara 6 idag varav tre var vovvar :O) Ska försöka att gå oftare igen. Är så mysiga och trevliga att gå tillsammans med och Bilbo blir så glad med.
Nu ligger både Bilbo och Älskling och sover. Ska ta och se om det finns nåt att äta. Sen ska jag in i duschen och göra mig lite fräschare för vi ska på bio ikväll och se Public enemies äntligen.

En annan film jag ser fram emot så jag dör är förstås Tim Burton s "Alice in wonderland" Trailern ser helt underbar ut och det finns inte att man kan bli besviken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0