Lite shopping

Som nämnt tidigare i kära lilla bloggen  var att vi skulle till den sk boden. Den var tyvärr stängd när vi kom :( Stänger kl 14 tydligen så vi får smaka på de där smörgåsarna en annan dag.

Vi hittade iaf stolsdynor. De är helt underbara och kändes verkligen som ödet när vi såg dem. Som gjorda för våra gamla stolar.

 


Vi skulle även köpa ett ps3 spel för 2 spelare men vi hittade inget som verkade kul. De enda vi hittade var för en spelare så istället köpte vi lite film på rea. Jag hittade "the Crow"för 69 kr och "Staying alive" för 20kr för att förpackningen hade blivit fuktskadad (vilket inte märktes alls)
 

Sen har vi köpt hem mat och myst med gott. Dock har vi båda bestämt att inte äta nåt mer godis och jag är svagast av oss och klarar inte av det. Max en dag typ. Men nu fan ska jag klara av det. Det är bara så himla svårt med chokladen. Det är så väldigt gott. Alla som säger att de kan klara av att äta endast ett par rutor av den mörka chokladen förstår jag inte. spelar ingen roll vilken procenthalt det är, lyckas iaf äta upp den på två dagar, ibland en. Magen mår därefter dock då^^

Tur att jag har Bilbo iaf så jag går långa promenader varje dag så går iaf inte upp i vikt, men skulle gärna vilja väga som jag gjorde när jag träffade Christoffer för 7 år sedan.

Nu ska jag fortsätta läsa min kära kurslitteratur. (det kommer gå åt helvete imorgon på seminariet, vet knappt vad jag läser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0