tar det lugnt

Väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet. Han har köpt en vaniljkrans! Ser fram emot att mumsa på den med jordgubbssaft till :O)
Den här veckan har vi haft fri tid i skolan. Det är semesterstängt även nästa vecka. Vi får använda labben mån,tis, ons. Jag har bara fotat hitills, har inte orkat ta mig iväg till skolan^^ Har sovit sjukt länge och och latat mig. Väldigt oproduktivt men otroligt skönt. Dock kommer det sköna slappandet ta slut imorgon bitti för då ska jag jobba på liseberg. Jag försökte att vara förståndig och tackade ja till att jobba fre,lör,sön denna veckan och nästa. Måste säga att jag för tillfället ångrar mig big time. Ska försöka fokusera på pengarna istället för städningen och chefen och de omänskilga tiderna...

Nu ska jag njuta av min lediga dag. Måla lite, ta en promenad med Bilbo och glo på Gilmore girls :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0